Előfizetéssel kapcsolatos információk

Új előfizetés
Abban az esetben ha regisztráltunk a Kulcs-Üzletre 30 napig ingyenesen kipróbálhatjuk mindenféle kötöttség nélkül. Ha az ingyenes időszak lejárta után szere...
Mon, 7 Nov, 2022 at 4:06 DU
Meglevő modul mellé új modulra előfizetés
Abban az esetben ha már rendelkezünk előfizetéssel, de szeretnénk bővíteni a programunkat újabb modulokkal, úgy azt bármikor hónap közben is megtehetjük. A...
Mon, 7 Nov, 2022 at 4:13 DU
Sikertelen megújítás után előfizetés
Előfordul, hogy valamilyen okból a rendszer nem tudja levonni a havidíjat. Leggyakoribb okok:  A bankkártya lejárt. Nincs fedezet a tranzakció végreh...
Mon, 7 Nov, 2022 at 4:14 DU
Program használatának lemondása
Amennyiben előfizetéssel rendelkezünk és le szeretnénk azt mondani, úgy az adott modulnál a Lemondás gombot szükséges kiválasztanunk, ebben az esetben az El...
Mon, 7 Nov, 2022 at 4:15 DU
Lemondott előfizetés újraaktiválása
Előfordul, hogy lemondás után még abban a hónapban szeretnénk visszaaktiválni a fiókot, amikor lemondtuk. Ebben az esetben mivel erre a hónapra már ki van...
Mon, 7 Nov, 2022 at 4:16 DU
Előfizetés GYIK
TARTALOMJEGYZÉK Milyen fizetési móddal egyenlíthetem ki a program használati díját? Mi történik a fiókommal előfizetés után? Mi történik sikertelen előf...
Mon, 7 Nov, 2022 at 4:19 DU